5 moto BMW reprezentative din anii 2000-2010

Posted by Ionut 19.01.2019 0 Comment(s)

2004 BMW K1200S

 

Modelul BMW K1200S venea cu ceva cu totul nou în domeniu: un motor cu patru cilindri în linie, răcit cu lichid. Asta se traducea în 165 cai putere, fiind un competitor serios pentru motociclete cu mult mai grele. Inițial, BMW s-a confruntat cu probleme legate de motor care au dus la numeroase chemări în service, însă compania a reușit să le rezolve ulterior. Astfel, chemarea nu a afectat negativ reputația lui K1200S pe termen lung, fiind considerată una dintre cele mai bune motociclete ale deceniului.

 

 

 

2007 BMW K1200R Sport


Varianta mai ”îmblânzită” a predecesorului său, BMW K1200R Sport a fost concepută cu trăsături mai accentuate spre touring, fiind mai grea, mai manevrabilă și confortabilă. 

 

 

 

2008 BMW K1300R


La modelul naked K1300R, cei de la BMW Motorrad au hotărât că era cazul să crească puterea de la 165 cp la 173 cp pentru a obține performanțe superioare. K1300R avea un sistem de evacuare nou și era mai zveltă decât motocicletele produse la începutul deceniului. Conform testului făcut de revista britanică Bike Magazine, BMW K1300R era capabilă să atingă suta de kilometri în 2,81 secunde, făcând-o cea mai rapidă naked și surclasând-o pe rivala Suzuki B-King cu o zecime de secundă.

 

 

2005 BMW R1200GS


Una dintre cele mai reprezentative motociclete din istoria companiei este R1200GS, propulsată de un motor extrem de eficient boxer care îi permitea să dezvolte mai mulți cai putere și să fie cu mult mai ușoară decât tot ce se făcuse până atunci. Motocicleta era destinată să față față mediului off road și să se descurce bine în același timp și la drum lung, un concept dual purpose la care nimeni nu se gândise până atunci.  BMW a pariat toți banii și a câștigat, drept dovadă că a fost una dintre cele mai populare motociclete ale deceniului, apreciată chiar și în prezent.

 

 

 

2010 BMW K1600GT

 

BMW a setat noi standarde în segmentul touring cu K1600GT care se deosebea de rest prin cei șase cilindri în linie dispuși tranversal pe cadru. Chiar dacă asta îi adăuga ceva greutate, motocicleta era suficient de puternică să depășească impedimentul fără să sufere la capitolul performanță, dezvoltând un cuplu de 175 Nm la 5250 rpm.
De asemenea, BMW K1600GT venea cu o noutate în domeniu – tehnologia farurilor adaptive, prin care lumina este direcționată automat în funcție de unghiul de înclinare.

 

Leave a Comment