6 motociclete retro/clasice din 2019

Posted by Ionut 19.04.2019 0 Comment(s)

Kawasaki W800 2019 – 9899 euro

 

 

Special pentru admiratorii stilului retro Kawasaki, inginerii japonezi au reproiectat motorul lui W800 2019 în proporție de 90 % și au adus o serie de upgrade-uri acestui model consacrat, rezultatul fiind o motocicletă care îmbină perfect elementele vizuale heritage cu dotările tehnice moderne.

Aspectul de café-racer este desăvârșit de șaua cu design distinct care împreună cu semighidoanele oferă o poziție sportivă de condus, alături de capacele laterale din aluminiu și carenajul frontal care înconjoară farul.

Kawasaki W800 Café 2019 dispune de sistem de frânare îmbunătățit față de predecesorul său, sistem ABS, cadru reproiectat, lumini LED, ambreiaj Assist & Slipper și inconfundabilul bord retro cu ceasuri de bord clasice analogice.

 

 

 

Triumph Thruxton 1200 R 2019 - 14590 euro

 

 

Thruxton 1200 R 2019 este vârful de lance al segmentului clasic de la constructorul britanic Triumph, acestui model spectaculos nelipsindu-I nimic: de la aspectul fermecător fără cusur până la puternica motorizare de 1200 cc care scoate 97 CP și un cuplu de 112 Nm la 4.950 RPM.

De asemenea, e ticsit de tehnică de ultimă generație: etrieri Brembo monobloc, furcă complet reglabilă USD Showa, amortizor spate Ohlins, trei moduri pilotaj, ambreiaj Torque-Assist, anvelope Pirelli Diablo Rosso Corsa. În plus, pentru cei mai pretențioși sunt disponibile peste 160 de accesorii din care pot alege.

 

 

 

Yamaha XSR700 2019 – 7950 euro

 

 

Dacă ne uităm la însușirile tehnice ale lui Yamaha XSR700 2019, combinate cu design-ul retro atrăgător specific Yamaha, putem afirma fără să greșim că este o motocicleta echipată cu tehnologia viitorului care aduce un omagiu trecutului.

XSR700 este propulsat de un motor de 689 cc cu 2 cilindri în linie care mulțumită filosofiei de 90 grade între manetoane și braţulului de pârghie la 270 de grade dezvoltă un cuplu remarcabil de liniar și puternic.

 

 

 

Ducati Scrambler Café Racer 2019  – 11702 euro

 

 

O motocicletă cu personalitate, Ducati Scrambler Café Racer 2019 reprezintă chintesența unei adevărate culturi din istoria motociclismului, ale cărui începuturi datează din anii ’60. Pe atunci, motocicicletele ”scrambler” erau sinonime cu o revoluție a spiritului și a stilului.

Desigur, ca și în cazurile de mai sus, nu lipsesc ”munițiile” prezentului: motor L-Twin cu distribuție desmodromică oferind 67 CP și un cuplu de 67 Nm la 5.750 RPM, unitate de măsurare inerțială care comandă sistemul ABS activ pe viraje produs de Bosch, sistemul Ducati Multimedia, furcă față inversată complet reglabilă Kayaba și anvelope Pirelli Diablo Rosso III.

 

 

 

Indian Chief Vintage 2019 – 27490 euro

 

 

Mai mult decât un cruiser clasic, Indian Chief Vintage 2019 este o fereastră către vremuri mai simple: când oamenii aveau principii bine definite și caractere puternice. O motocicletă emblematică, Chief Vintage este o prezență remarcabilă oriunde s-ar afla.

Cu binecunoscutele genţi laterale din piele veritabilă cu franjuri, roţile whitewall, rezervorul în formă de picătură de apă, oglinzile retrovizoare Pinnacle, farurile rotunde cromate și emblema cu coiful de indian iluminată pe aripa față, Chief Vintage 2019 surprinde prin măiestria cu care a fost construit și perfecțiunea detaliilor.

Însă sub tot acel aspect retro impresionant, Indian Chief Vintage 2019 este încărcat cu tehnologie de ultimă generație. Puternicul motor Thunder Stroke 111 în doi cilindri de 1811 cc și 85 cp este cel care îi dă viață, iar pentru 2019 dispune de tehnologia inovatoare Rear Cylinder Deactivation, prin care propulsorul dezactivează automat cilindrul din spate de fiecare dată când motocicleta staționează în trafic și îl activează automat când se accelerează. În plus, se poate opta între trei moduri de pilotaj, în funcție de stilul preferat: Touring, Standard și Sport.

 

 

 

Honda Super Cub C125 2019 –  3890 euro

 

 

Deși nu de calibrul celor de mai sus în privința puterii și greutății, Super Cub C125 este o adevărată legendă care s-a vândut în mai bine de 100 milioane exemplare în întreaga lume de-a lungul timpului.

Atunci când micuța companie japoneză Honda formată din opt ingineri a încercat să intre pe piața americană, a fost întâmpinată cu mult scepticism de către dealeri. Aceștia i-ar spus directorului general Kihachiro Kawashima ”mult noroc, ce faci tu este să împarți o placintă mică în și mai multe porții!”, iar replica lui a fost ”în regulă, atunci vom găsi o soluție pe cont propriu să facem plăcinta mai mare.” Iar soluția s-a numit 50cc CA100, cunoscută în Japonia drept ”Super Cub”.

Sub sloganul ”Întâlnești cei mai simpatici oameni pe o Honda!”, motocicleta a cucerit instantaneu piața. În opoziție cu mitul motociclistului rebel din filmul “The Wild One”, Super Cub se adresa tuturor categoriilor de vârstă și ambelor sexe, neținând cont de experiență și mizând pe latura distractivă și practică.

Pentru 2019 Honda a lansat o nouă variantă Super Cub C125 care și ea la rândul ei pune accentul în primul rând pe manevrabilitatea excepțională și consumul eficient de combustibil. Modelul are o greutate la plin de numai 109 kg, ampatament 1155 mm, consum de 1,5 L/100 km cu o autonomie de aproximativ 245 km.

Noul Super Cub beneficiază de sistemul ABS asistat de o unitate de măsurare inerțială, injecție electronică PGM-FI, cutie semiautomată cu patru trepte, lumini LED, bord cu afișaj digital, alarmă, imobilizator și nu în ultimul rând, de un preț atractiv.

 

Leave a Comment