Can-Am va reveni pe piața vehiculelor cu două roți

 

„Odată cu trecerea industriei motocicletelor la electrice, am văzut o oportunitate de a ne revendica moștenirea și de a reintra pe piață. Această nouă categorie de produse este extrem de importantă pentru noi și suntem încântați că motocicletele Can-Am sunt primele modele din gama electrică BRP”, a declarat președintele CEO-ul BRP, José Boisjoli, într-un comunicat.

 

Producătorul canadian a menționat că viitoarele motociclete sunt concepute având în vedere mulți rideri diferiți, cum ar fi cei care tânjesc după adrenalină, cât și cei care se deplasează în orașele aglomerate – așadar, vor fi modele offroad, precum și modele dedicate navetei de zi cu zi.


Prima motocicicletă de serie va fi disponibilă în showroom-uri în vara anului 2024.

 

O scurtă istorie a brand-ului Can-Am

 

În 1971, Bombardier Recreational Products a dat viață mărcii Can-Am prin motocicletele performante motocross cu care și-a adjudecat numeroase trofee.


Cu toate acestea, la scurt timp după introducerea Can-Am, Bombardier și-a schimbat prioritatea de la produsele recreative către industria echipamentelor de tranzit și apoi, câțiva ani mai târziu, la fabricarea avioanelor. Ca urmare, investițiile în tânăra divizie Can-Am au fost reduse substanțial. În 1983, Bombardier a licențiat marca și a externalizat dezvoltarea și producția de motociclete Can-Am către Armstrong-CCM Motorcycles din Lancashire, Anglia. Ultimul an în care au fost produse motocicletele Can-Am a fost 1987.


În 2006, BRP a reintrodus marca Can-Am pentru vehiculele de teren (ATV-uri și UTV-uri). În 2007, marca Can-Am a fost, de asemenea, folosită pentru pentru Can-Am Spyder, un roadster cu trei roți.