Vănzările la motociclete Harley-Davidson sunt în ușor declin încă din 2015, însă compania a reușit să rămână totuși profitabilă – pînă acum. Recent Harley-Davidson a raportat pe trimestrul al doilea o pierdere de 92 $ , pe fondul scăderii vânzărilor pe plan globalAcest lucru a dus la o pierdere de 0,60 $ pe acțiune, pe când analiștii financiari se așteptau la un profit de câțiva cenți pe acțiune.

În ultimele săptămâni, compania a decis eliminarea a 700 de posturi care au dus la concedierea a 500 de angajați, inclusiv a directorului financiar John Olin. De asemenea, strategia nou abordată va include concentrarea pe piața americană și părăsirea unor piețe externe, precum și restrângerea gamei de motociclete în ceea ce privește modelele noi cu aproximativ 30%. ”

"Nu vrem să lansăm câte un model pentru fiecare categorie simultan. Vrem să fim foarte concentrați pe cele care sunt reprezentative stilului consacrat Harley", a declarat Jochen Zeitz, CEO-ul companiei.

 

Harley-Davidson a anunțat o campanie amplă de marketing cu actorul Jason Momoa, un fan declarat al brandului american.



Jason Momoa, cunoscut mai ales pentru rolul principal din Aquaman


Streetfighter-ul Bronx ar aduce un aer mai sportiv în lineup-ul Harley-Davidson - dacă va ajunge pe piață