Menu
Coșul tău

Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand

Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020 Second Hand
14.498,96€
Fără TVA: 12.184,00€
  • Model: Kawasaki Versys 1000 SE Grand Tourer 2020

*14500 euro tva inclus

Rulaj 2538 km

Nu este înscrisă

Garantie 2 ani (se poate extinde la 4 ani)

Pachet Grand Tourer inclus (genti laterale cu eliberare rapidă 2 X 28 L, top case, lumini ceață, crash pads, tank pad, suport universal GPS)


Kawasaki este compania care a devenit faimoasă pentru inovație, versatilitate și impunerea pe piață a noi standarde de performanță – și nimic nu însumează toate aceste aspecte mai mult decât Versys 1000 SE 2020.

Kawasaki Versys 1000 SE 2020 promite aventura supremă pentru cei cărora le stă bine la drum lung, fiind ticsită cu o suită electronică de ultimă generație precum și alte upgrade-uri care vizează motorul, șasiul, o ergonomică îmbunătățită și per total, un nivel ridicat de confort atât pentru pilot cât și pentru pasager.

Unul dintre cele mai importante upgrade-uri sunt suspensiile semiactive controlate electronic KECS, același sistem care se găsește și pe modelul hypersport H2 SX SE+. Furca Showa și amortizorul spate sunt prevăzute cu senzori care transmit date despre viteză și compresie la fiecare milisecundă către ECU KEKS care interaționează la rândul lui cu modurile de pilotaj (Sport, Road, Rain sau Rider) și adaptează automat amortizarea în funcție de situație.

Sistemul KEKS oferă de asemenea 3 moduri de pre-încărcare pentro amortizorul din spate: pilot, pilot cu pasager, pilot cu pasager și bagaje, iar fiecare setare poate fi personalizată alegând dintre cele 10 moduri disponibile pentru a crea scenariul perfect.

Versys 1000 SE este echipată cu parbriz care nu necesită unelte pentru reglare, ventilație centrală care direcționează eficient vântul protejând riderul, precum și conectivitate smartphone via aplicația Rideology (prin care se pot controla o gamă larga de parametri cum ar fi setarea suspensiilor, modurile de pilotaj și care afișează informații precum unghiurile de înclinare, consum, atenționări service, jurnale de călătorie, etc).

Kawasaki Versys 1000 SE 2020 este motocicleta uimitoare care te provoacă să-ți depășești limitele și să descoperi experiențe noi!

 

Caracteristici:

  • Motor DOHC, 1043 cc,118 CP, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve, pe injecție de combustibil
  • Cuplu maxim 102 Nm la 7500 rpm
  • Pornire electrică
  • 6 trepte de viteză
  • Ambreiaj Assist & Slipper
  • Sistem ABS
  • Electronic Cruise Control
  • Sistem de valve electronice (Electronic Throttle Valves)
  • Sistem KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension)
  • Power Modes - Sport, Road, Rain, Rider (manual) 
  • Sistem KTRC (Kawasaki Traction Control) cu 3 funcții pentru controlul tracțiunii
  • Sistem Kawasaki Quick Shifter (QCS) pentru schimbarea rapidă a vitezelor
  • Sistem de asistență la viraje KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
  • Sistem KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) pentru frânare precisă și eficientă
  • Suspensie față cu furcă inversă de 43 mm, amortizor reglabil
  • Suspensie spate Horizontal Back-link, amortizor reglabil pe gaz
  • Frână față cu 2 discuri de 310 mm, semi-flotante, ventilate, etriere monobloc cu 4 pistoane
  • Frână spate cu 1 disc de 250 mm, ventilat, etrier cu 1 piston
  • Cadru twin-tube din aluminiu, ușor și rezistent
  • Roți ușoare de 17” 
  • Sistem KTRC cu 3 moduri de reglare a tracțiunii
  • Sistem Dual Throttle Valves
  • Ghidon lat
  • Manșoane încălzite, apărători de mâini
  • Poziție dreaptă de pilotare
  • Far frontal cu tehnologie LED
  • Indicator rulare economică
  • Instrumentație intuitivă ușor de citit, ecran TFT full-color
  • Conectivitate Bluetooth
  • Vopsea rezistentă la abraziune care se auto regenerează - Highly Durable Matte Paint
  • Rezervor de 21 de L pentru autonomie optimă
DIMENSIUNI
GARDA LA SOL150 mm
GREUTATE257 kg
INALTIME1400 mm
INALTIME SA840 mm
LATIME895 mm
LUNGIME2270 mm
GENERAL
AN DE FABRICATIE2020
INMATRICULABIL Da
TIP MOTOCICLETASport Touring
MECANICA
ANVELOPA FATA120/70ZR17M/C (58W)
ANVELOPA SPATE180/55ZR17M/C (73W)
FRANA FATA2 discuri ventilate 310 mm, etriere cu 4 pistoane
FRANA SPATE1 disc ventilat 250 mm, etrier cu 1 piston
SUSPENSIE FATAfurca inversa 43 mm, reglabilă
SUSPENSIE SPATEHorizontal Back-Link, basculă, amortizor pe gaz, reglabilă
MOTOR
CAPACITATE1043 cc
COMBUSTIBILbenzină
CUTIE DE VITEZE6 trepte
MOTOR4 cilindri, 4 timpi, 16 valve, DOHC
PUTERE118 CP
RACIRElichid
REZERVOR21 litri
SISTEM DE PORNIREelectric
TRANSMISIElanț

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Rău Bun