Polaris Slingshot 2020 primește upgrade-uri importante

Posted by Ionut 31.01.2020 0 Comment(s)

Polaris Slingshot este fără îndoială, unul dintre cele mai ciudate vehicule apărute în ultimul timp. Când a fost lansat, acum cinci ani, a reușit să creeze confuzie maximă. În SUA, de exemplu, unele state îl atribuie categoriei triciclu în timp ce altele îl consideră mașină sau motocicletă. În ce privește țara noastră, Slingshot este omologat ca triciclu, putând fi condus cu carnet categoria A și B.

 

 

Pentru anul 2020, Slinghsot primește upgrade-uri semnificative. Cei de la Polaris susțin că este revizuit în proporție de 70 %, însă cea mai importantă schimbare are în centru motorizarea. Motorul anterior GM EcoTec de 2,4 litri cu patru cilindri este înlocuit cu unul nou ProStar de 2 litri proiectat in house, iar acum există opțiunea pentru transmisie automată, adresându-se astfel mai multor categorii de potențiali cumpărători.

 

 

Noul motor scoate 186 cai putere la 8500 rpm, existând și varianta Performance, modelul Slingshot R, capabil de 203 cai putere la 8250 rpm.

 

Alte noutăți sunt aprinderea fără cheie, cockpit-ul mai confortabil, consola centrală reproiectată pentru mai mult spațiu de depozitare și upgrade-urile care vizează iluminarea, display-ul Ride Command de 7”, roțile, volanul, cadrul și suspensiile.

 

 

La dezvăluirea noului Slingshot 2020 în Las Vegas, Scott Wine, CEO-ul Polaris, le-a spus dealerilor că primul produs al unei companii pe o piață de nișă nu este întotdeauna perfect. ”Când l-am lansat prima oară pe Ranger (vehiculul utilitar side by side de la Polaris), sincer, nu a fost chiar ce trebuie. Însă nu am renunțat la el și iată că până acum am vândut un milion de unități.”

 

Desigur, cei de la Polaris nu se așteaptă să vândă un milion de Slingshot-uri, însă au vândut destule încât să îl păstreze, iar ultimul model este mai distractiv, mai rapid și chiar mai excentric decât originalul.

 

 

 

 

 

Etichete: Slingshot

Leave a Comment