MV Agusta răspunde criticilor aduse campaniei ”Motorcycle Art”

Posted by Ionut 10.06.2019 0 Comment(s)

Cea mai recentă campanie de promovare a lui Superveloce 800 a stârnit un val de reacții negative nu numai în rândul internauților de ambele sexe, ci și în cadrul publicațiilor de profil care au considerat-o ofensatoare la adresa motociclistelor și potențialelor cumpărătoare. Având în vedere că numărul acestora a crescut notabil în ultimii ani (de exemplu, în 2018, SUA, 19 % dintre noii proprietari de motociclete erau femei, număr dublat față de 2009), producătorii s-au reorientat în strategiile lor de promovare.

Astfel, au început să prezinte femeile mai degrabă stăpânind motocicletele în postura de pilot, îndepărtându-se de vechiul stereotip în care acestea joacă rolul de obiect decorativ.

 

Într-un interviu acordat cycleworld.com, CEO-ul MV Agusta Timur Sardarov a declarat că-i susține ferm pe creatorul și regizorul reclamei, motivând că aceasta exprimă exact sloganul campaniei – ”Motorcycle Art”: ”Video-ul prezentat este expresia artistică a regizorului care a vrut să sublinieze relația specială dintre om și motocicletă, senzualitatea, intimitatea și pasiunea. Vom colabora și pe viitor cu artiști cărora nu le este teamă să-și asume riscuri pentru a-și exprima ideile.”

 

Indian Motorcycle

 

Triumph Motorcycle

 

Kawasaki

 

MV Agusta

Etichete: MV Agusta

Leave a Comment