Can-Am Outlander MAX PRO XU HD10 T 2025

- Model: 0004XSA00
Can-Am Outlander MAX PRO XU HD10 T 2025 este un ATV
polivalent, gândit atât pentru profesioniști, cât și pentru cei care caută
aventură pură. Motorul Rotax V-Twin HD10 de 976 cc dezvoltă 101 CP și este optimizat
pentru cuplu maxim la turații joase. Omologarea T permite utilizarea legală pe
drumuri publice, fiind ideal pentru muncă forestieră, intervenții rapide sau
transport utilitar. Este echipat standard cu troliu de 1.588 kg, bare de
protecție heavy-duty, scut complet și rackuri cu capacitate mare de încărcare.
Suspensia independentă pe braț dublu A și direcția asistată Tri-Mode DPS oferă
stabilitate excelentă, indiferent de teren. Anvelopele XPS Trail King și jantele din
aluminiu garantează aderență și rezistență pe suprafețe dificile. Spațiul
generos pentru pasager și șaua confortabilă MAX îl fac potrivit și pentru
deplasări lungi în doi.
Dar Outlander MAX PRO XU HD10 T nu e doar despre muncă. E
genul de ATV care urcă fără să ezite, trece prin noroi cu zâmbetul pe buze și
te scoate din orice pădure. Sistemul de tracțiune selectabil 2WD/4WD cu
Visco-Lok se adaptează automat pentru a menține controlul. Poți explora
trasee sălbatice, poteci de munte sau câmpuri noroioase fără nicio grijă.
Confortul la pilotare, poziția de condus echilibrată și controlul intuitiv
transformă fiecare ieșire într-o experiență. Iar dacă vrei să iei cu tine și un
prieten, locul din spate e gata – fără compromisuri.
MOTOR
Tip: HD10, 101 CP / 69 lb-ft,
Rotax 999 cc V-twin, DOHC, răcit cu lichid
Sistem de alimentare:
Control inteligent al accelerației (iTC) cu injecție electronică de
combustibil (EFI)
Transmisie: pDrive primar
CVT cu calibrare pentru muncă Extra low L / H / N / R / P
Tren de rulare:
Selectabil 2WD / 4WD / Lock 4WD cu diferențial față Visco-4Lok
Asistență la condus:
Moduri de condus: Work /
Standard / Sport
Sistem inteligent de
frânare a motorului (iEB)
Limitator de viteză
Servodirecție: Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
SUSPENSII
Suspensie față: Braț
dublu arcuit în formă de „A” cu bară stabilizatoare, cursă de 27.4 cm
Amortizoare față: Tip
twin tube
Suspensie spate: Braț
dublu arcuit în formă de „A”, cursă de 30.5 cm
Amortizoare spate: Tip
twin tube
Anvelope și jante
Anvelope față/spate: XPS
Trail King, dimensiuni 27 x 8/10 x 14
Jante: Aluminiu, 14 inchi
FRÂNE
Față: Două discuri de 214
mm, cu etriere hidraulice cu două pistoane
Spate: Disc simplu de 214
mm, cu etrier hidraulic cu două pistoane
Dimensiuni și capacități
Greutate estimată
(uscată): 490 kg
Dimensiuni (L x l x H):
252 x 123.2 x 143.2 cm
Ampatament: 154.4 cm
Gardă la sol: 31.75 cm
Înălțime șezut: 97.3 cm
Capacitate portbagaj:
Față: 54.4 kg
Spate: 109 kg
Capacitate de stocare: 40
L
Capacitate de tractare:
830 kg
Rezervor combustibil: 19.5 L
DOTĂRI
Ceas de bord: Afișaj
digital de 7.6 inchi
Instrumentație:
Depozitare pentru telefon și încărcător USB
Pornire: Sistem de
securitate digital codificat RF (D.E.S.S.)
Iluminare: Faruri și
stopuri LED, lumini de semnătură LED
Troliu: Capacitate 1588
kg
Scaun: Standard
Ghidon: Standard
Protecție: Placă de protecție completă, bară de protecție față și spate
Cârlig de remorcare
Claxon, lumini de
semnalizare și oglinzi
DIMENSIUNI | |
GARDA LA SOL | 318 mm |
GREUTATE | 490 kg |
INALTIME | 1432 mm |
INALTIME SA | 973 mm |
LATIME | 1232 mm |
LUNGIME | 2520 mm |
GENERAL | |
AN DE FABRICATIE | 2025 |
CULORI | Platinum Satin |
INMATRICULABIL | da |
MECANICA | |
ANVELOPA FATA | 26 X 8 X 14 inch |
ANVELOPA SPATE | 26 X 10 X 14 inch |
FRANA FATA | 2 discuri ventilate 214 mm, etriere cu 2 pistoane |
FRANA SPATE | 1 disc ventilat 214 mm, etriere cu 2 pistoane |
SUSPENSIE FATA | brat dublu tip A, bară stabilizatoare, cursă 274 mm, amortizoare twin tube |
SUSPENSIE SPATE | brat dublu tip A, cursă 305 mm, amortizoare twin tube |
MOTOR | |
CAPACITATE | 999 cc |
COMBUSTIBIL | benzină |
CUTIE DE VITEZE | automata CVT P-R-N-H-L |
PUTERE | 101 CP |
RACIRE | lichid |
REZERVOR | 19,5 litri |
SISTEM DE PORNIRE | electric |
TRANSMISIE | cardan |
MOTOR | Rotax HD10, 2 cilindri v-twin, DOHC |