Can-Am Outlander XT-P 1000R T SAS 2026

- Model: 0004HTL00
Can-Am
Outlander XT-P 1000R T SAS 2026
este ATV-ul de top care îmbină puterea motorului Rotax cu tehnologia modernă și
dotările premium XT-P. Sub carenaj se află motorul Rotax 1000R V-Twin, 999
cc, capabil să livreze 101 CP și 93 Nm cuplu, oferind performanțe
impresionante pe orice tip de teren. Transmisia automată CVT pDrive și
modurile de condus Work, Standard și Sport asigură adaptabilitate deplină, de
la muncă solicitantă la plimbări de agrement sau off-road extrem.
Unul
dintre punctele forte ale acestui model este suspensia inteligentă KYB
Smart-Shox semi-active, care se ajustează în timp real în funcție de teren
și stilul de condus. Cu o cursă de 27,4 cm pe față și 30,5 cm pe spate,
aceste suspensii oferă stabilitate, confort și control superior chiar și în
cele mai dure condiții.
Sistemul
de tracțiune 2WD/4WD cu blocare, diferențialul auto-blocant și frânarea
inteligentă la motor iEB™ sunt completate de ABS deschis, care
sporește siguranța și încrederea pe trasee variate. Direcția asistată Tri-Mode
DPS face fiecare manevră precisă și ușoară, indiferent de sarcina sau
terenul abordat.
Pachetul XT-P
adaugă dotări premium precum jante beadlock din aluminiu de 14”,
anvelope XPS Trail King 2 de 27”, troliu HD3500 cu cablu sintetic
și protecții heavy-duty complete. Ghidonul din aluminiu taper-profile cu
handguards sport oferă un plus de rezistență și control, în timp ce placa de
protecție integrală apără șasiul de impacturi și obstacole.
Cockpitul
modern este dotat cu un display touchscreen de 10,25”, spațiu pentru
telefon și încărcător USB, oferind un nivel ridicat de conectivitate și acces
la informații. Șaua Special Edition, cu finisaje premium și pasager
detașabil, adaugă confort și stil, transformând fiecare ieșire într-o
experiență de top.
Iluminarea
complet LED cu semnătură distinctivă, oglinzile, semnalizările și claxonul
integrează acest ATV în standardele moderne de siguranță și vizibilitate. Cu o capacitate
de tractare de 830 kg și portbagaje solide (54,4 kg față și 109 kg spate),
Outlander XT-P 1000R T ABS SAS 2026 nu face compromisuri între utilitate și
performanță.
Acest model reprezintă combinația perfectă între putere, tehnologie inteligentă și dotări premium, fiind alegerea ideală pentru cei care vor un ATV complet echipat, pregătit să facă față celor mai mari provocări.
Motor
Tip:
Rotax® 1000R, V-Twin, 999 cc, DOHC, răcit cu lichid
Putere: 101 CP
Cuplu: 93 Nm
Răcire: Radiator cu debit mare, ventilator 120 W / 500 cm³
Sistem alimentare: iTC™ (Intelligent Throttle Control) cu injecție electronică
(EFI)
Transmisie: CVT pDrive primar, trepte L / H / N / R / P
Tracțiune: 2WD / 4WD / Lock 4WD cu BTC (Brake Traction Control)
Asistență la condus: Moduri Work / Standard / Sport, frânare inteligentă la
motor iEB™
Direcție asistată: Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
Suspensii
Față: Braț
dublu arcuit cu bară stabilizatoare, cursă 27,4 cm
Amortizoare față: KYB cu tehnologie Smart-Shox (semi-active)
Spate: Braț dublu arcuit, cursă 30,5 cm
Amortizoare spate: KYB cu tehnologie Smart-Shox (semi-active)
Roți și
Anvelope
Anvelope
față/spate: XPS Trail King 2 – 27 x 8/10 x 14
Jante: Aluminiu Beadlock, 14 inch
Frâne
Față:
Discuri duble 214 mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane
Spate: Disc simplu 214 mm, etrier hidraulic cu 2 pistoane
Funcție: ABS deschis, diferențial frontal auto-blocant
Dimensiuni
și Capacități
Greutate
(uscat): 453 kg
Dimensiuni (L x l x h, cu oglinzi): 260,6 x 123,2 x 143,3 cm
Ampatament: 154,4 cm
Garda la sol: 30,5 cm
Înălțimea șeii: 96 cm
Capacitate portbagaj față: 54,4 kg
Capacitate portbagaj spate: 109 kg
Spațiu de depozitare: 40 L
Capacitate de tractare: 830 kg
Rezervor combustibil: 19,5 L
Echipamente
și Caracteristici
Display: Ecran
tactil de 10,25 inch
Magnetou: 650 W
Instrumentație: Spațiu pentru telefon + încărcător USB
Sistem pornire: RF Digitally Encoded Security System (D.E.S.S.™)
Iluminare: Faruri și stopuri LED + semnătură luminoasă LED
Troliu: Can-Am HD3500 (1.588 kg) cu cablu sintetic
Șa: Special Edition (design, cusături și materiale premium) cu șa pasager
detașabilă
Ghidon: Aluminiu taper-profile cu protecții sport pentru mâini
Protecții: Placă de protecție integrală, bare heavy-duty față/spate, handguards
Cârlig remorcare: Priză receptor 2 inch cu bilă inclusă
Accesorii suplimentare: oglinzi, semnalizări, claxon cu manetă pentru
semnalizare
Puncte
forte pachet XT-P T ABS SAS
Radiator
cu debit mare, ventilator 120 W / 500 cm³
Direcție asistată Tri-Mode DPS
Frânare inteligentă la motor iEB și moduri multiple de condus
ABS deschis cu diferențial auto-blocant
Suspensii KYB cu tehnologie Smart-Shox semi-active
Anvelope XPS Trail King 2 de 27” pentru trail
Jante beadlock din aluminiu de 14”
Troliu HD3500 cu cablu sintetic
Display touchscreen de 10,25”
Protecții heavy-duty și placă integrală
Ghidon din aluminiu taper-profile cu handguards sport
Spațiu pentru telefon + încărcător USB
Compartiment frontal rabatabil + compartiment spate detașabil
Șa Special Edition premium, pasager detașabil
Panouri vopsite suplimentar
Iluminare LED cu semnătură distinctă, oglinzi și semnalizări integrate
DIMENSIUNI | |
GARDA LA SOL | 305 mm |
GREUTATE | 453 kg |
INALTIME | 1433 mm |
INALTIME SA | 960 mm |
LATIME | 1232 mm |
LUNGIME | 2606 mm |
GENERAL | |
AN DE FABRICATIE | 2026 |
CULORI | Mineral Grey & Orange Crush |
INMATRICULABIL | da |
MECANICA | |
ANVELOPA FATA | 27 x 8 x 14 inch |
ANVELOPA SPATE | 27 x 10 x 14 inch |
FRANA FATA | 2 discuri ventilate 214 mm, etriere cu 2 pistoane |
FRANA SPATE | 1 disc ventilat 214 mm, etriere cu 2 pistoane |
SUSPENSIE FATA | braț dublu tip A, bară stabilizatoare, cursă 274 mm, amortizoare KYB cu tehnologie smart-shocks |
SUSPENSIE SPATE | braț dublu tip A,, cursă 305 mm, amortizoare amortizoare KYB cu tehnologie smart-shocks |
MOTOR | |
CAPACITATE | 999 cc |
COMBUSTIBIL | benzină |
CUTIE DE VITEZE | automată CVT, P / R / N / H / L+ frana de motor Intelligent Engine Braking |
PUTERE | 101 CP |
RACIRE | lichid |
REZERVOR | 19.5 litri |
SISTEM DE PORNIRE | electric |
TRANSMISIE | cardan |
MOTOR | Rotax 1000R, 2 cilindri v-twin, DOHC, EFI |