Kawasaki Ninja H2R 2025






- Model: ZX1000YSFNN
Kawasaki Ninja H2R 2025 este definiția supremă a performanței pe două roți, destinată exclusiv circuitelor. Cu un motor supraalimentat de 998 cc și o putere uimitoare de peste 300 CP, această motocicletă oferă experiență de condus fără egal. Construită cu materiale de înaltă tehnologie, cum ar fi fibra de carbon, și dotată cu aerodinamică avansată, Ninja H2R impresionează prin viteză și stabilitate excepționale. Tehnologia de ultimă generație, inclusiv sistemele electronice sofisticate, asigură controlul precis și siguranța la viteze extreme. Kawasaki Ninja H2R 2025 nu este doar o motocicletă, ci o capodoperă inginerească dedicată celor care își doresc performanță pură.
Motor
- Tip
motor: Răcit
cu lichid, 4 timpi, în linie, cu 4 cilindri și supraalimentare
(Supercharger)
- Raport
de compresie:
8.3:1
- Sistem
de supape:
DOHC, 16 supape
- Alezaj
x cursă:
76,0 x 55,0 mm
- Capacitate
cilindrică:
998 cm³
- Sistem
de alimentare:
Injecție de combustibil cu injecție duală: 50 mm x 4
- Lubrifiere: Lubrifiere forțată, baie de
ulei
- Sistem
de pornire:
Electric
- Sistem
de aprindere:
Digital
Performanțe & Transmisie
- Putere
maximă:
228,0 kW {310 CP} / 14.000 rpm
- Putere
maximă cu RAM Air:
240,0 kW {326 CP} / 14.000 rpm
- Cuplu
maxim: 165,0
N·m {16,8 kgf·m} / 12.500 rpm
- Transmisie: 6 trepte, schimbare înapoi
- Ambreiaj: Umed, cu discuri multiple
- Raport
de reducție primar:
1.551 (76/49)
- Raport
treapta 1:
3.188 (51/16)
- Raport
treapta 2:
2.526 (48/19)
- Raport
treapta 3:
2.045 (45/22)
- Raport
treapta 4:
1.727 (38/22)
- Raport
treapta 5:
1.524 (32/21)
- Raport
treapta 6:
1.348 (31/23)
- Transmisie
finală:
Lanț etanșat
- Raport
de reducție finală:
2.333 (42/18)
Cadru & Dimensiuni
- Tip
cadru:
Grilaj, oțel de înaltă rezistență
- Trail: 108 mm
- Cursă
roată față:
120 mm
- Cursă
roată spate:
135 mm
- Anvelopă
față:
120/600 R17
- Anvelopă
spate:
190/650 R17
- L
x l x h:
2.070 x 850 x 1.160 mm
- Unghi
de viraj stânga/dreapta: 27° / 27°
- Distanță
între osii:
1.450 mm
- Gardă
la sol:
130 mm
- Capacitate
rezervor:
17,0 litri
- Înălțime
șa: 830
mm
- Masă
la plin:
216 kg
Frâne & Suspensie
- Frână
față:
Discuri duble semi-flotante Brembo
- Diametru
frână față:
Ø 330 mm
- Etrier
față:
Brembo radial-mount, Stylema monobloc, cu 4 pistonașe opuse
- Frână
spate: Disc
unic
- Diametru
frână spate:
Ø 250 mm
- Etrier
spate:
Brembo, cu două pistonașe opuse
- Suspensie
față: Furcă
inversată cu amortizare pentru compresie și revenire, reglare a
preîncărcării arcului și arcuri anti-extensie
- Diametru
suspensie față:
Ø 43 mm
- Suspensie
spate:
Uni-Trak, amortizor Öhlins TTX36 cu gaz comprimat, rezervor piggyback,
amortizare pentru compresie și revenire, reglare a preîncărcării arcului
și arc anti-extensie
DIMENSIUNI | |
GARDA LA SOL | 130 mm |
GREUTATE | 216 kg |
INALTIME | 1160 mm |
INALTIME SA | 830 mm |
LATIME | 850 mm |
LUNGIME | 2070 mm |
GENERAL | |
AN DE FABRICATIE | 2025 |
CULORI | Mirror Coated Matte Spark Black |
TIP MOTOCICLETA | Hypersport |
MECANICA | |
ANVELOPA FATA | 120/600 R17 |
ANVELOPA SPATE | 190/650 R17 |
SUSPENSIE FATA | furca inversa 4 3mm reglabila |
SUSPENSIE SPATE | 1 disc 250 mm, etrier Brembo cu 2 pistoane |
MOTOR | |
CAPACITATE | 998 cc |
COMBUSTIBIL | benzina |
CUTIE DE VITEZE | 6 trepte, dog-ring |
PUTERE | 310 CP |
RACIRE | lichid |
REZERVOR | 17.00 l |
SISTEM DE PORNIRE | electric |
TRANSMISIE | lant |
MOTOR | 4 cilindri, 4 timpi, 16 valve, DOHC, cu supercharger |