Kawasaki Ninja ZX-10RR 2025




- Model: ZX1002TSFNN
Ninja ZX-10RR 2025 - o adevărată bijuterie tehnologică pe două roți. Acest superbolid este o fuziune perfectă între performanță și stil, destinat să impună noi standarde în lumea motociclismului.
Inima acestei capodopere este un motor rafinat, configurat pentru a oferi o performanță maximă. Cu puterea uluitoare de 200 CP, Kawasaki ZX-10RR 2025 redefinește noțiunea de viteză și agilitate. Fiecare componentă a motorului a fost proiectată pentru eficiență și durabilitate, asigurând funcționare lină chiar și în cele mai solicitante condiții.Astfel, viteza și puterea se îmbină armonios, oferind echilibru perfect între agilitate și stabilitate.
Pe lângă motorul său robust, Kawasaki ZX-10RR 2025 vine echipată cu tehnologii avansate, care permit o adaptare perfectă la stilul și preferințele fiecărui pilot. Sistemul de control al tracțiunii, modurile de putere selectabile și sistemele de asistență electronică sunt doar câteva dintre caracteristicile care fac din acest model un etalon pe piața motocicletelor.
Motor
- Tip motor: Răcit cu lichid, 4 timpi, cu 4 cilindri în linie
- Raport de compresie: 13.0:1
- Sistem de supape: DOHC, 16 supape
- Alezaj x cursă: 76,0 x 55,0 mm
- Capacitate cilindrică: 998 cm³
- Sistem de alimentare: Injecție de combustibil cu injecție duală: 47 mm x 4
- Lubrifiere: Lubrifiere forțată, baie de ulei
- Sistem de pornire: Electric
- Sistem de aprindere: Digital
Performanțe & Transmisie
- Putere maximă: 147,1 kW {200 CP} / 13.600 rpm
- Putere maximă cu RAM Air: 154,5 kW {210 CP} / 13.600 rpm
- Cuplu maxim: 111,0 N·m {11,3 kgf·m} / 11.500 rpm
- Emisii CO₂: 143 g/km
- Consum de combustibil: 6,1 l/100 km
- Transmisie: 6 trepte, schimbare înapoi, tip casetă
- Ambreiaj: Umed, cu discuri multiple
- Raport de reducție primar: 1.681 (79/47)
- Raport treapta 1: 2.600 (39/15)
- Raport treapta 2: 2.158 (41/19)
- Raport treapta 3: 1.882 (32/17)
- Raport treapta 4: 1.650 (33/20)
- Raport treapta 5: 1.476 (31/21)
- Raport treapta 6: 1.304 (30/23)
- Transmisie finală: Lanț etanșat
- Raport de reducție finală: 2.412 (41/17)
Cadru & Dimensiuni
- Tip cadru: Dublu lonjeron, aluminiu turnat
- Trail: 105 mm
- Cursă roată față: 120 mm
- Cursă roată spate: 115 mm
- Anvelopă față: 120/70 ZR17 M/C (58W)
- Anvelopă spate: 190/55 ZR17 M/C (75W)
- L x l x h: 2.085 x 750 x 1.185 mm
- Unghi de viraj stânga/dreapta: 27° / 27°
- Distanță între osii: 1.450 mm
- Gardă la sol: 135 mm
- Capacitate rezervor: 17,0 litri
- Înălțime șa: 835 mm
- Masă la plin: 207 kg
Frâne & Suspensie
- Frână față: Discuri duble semi-flotante Brembo
- Diametru frână față: Ø 330 mm
- Etrier față: Brembo radial-mount, M50 monobloc, cu 4 pistonașe opuse
- Frână spate: Disc unic
- Diametru frână spate: Ø 220 mm
- Etrier spate: Cu un singur piston
- Suspensie față: Furcă inversată Balance Free cu cameră externă de compresie, amortizare pentru compresie și revenire, reglare a preîncărcării arcului și arcuri anti-extensie
- Diametru suspensie față: Ø 43 mm
- Suspensie spate: Amortizor orizontal Back-link, BFRC lite cu gaz comprimat, rezervor piggyback, amortizare pentru compresie și revenire, reglare a preîncărcării arcului și arc anti-extensie
DIMENSIUNI | |
GARDA LA SOL | 145 mm |
GREUTATE | 207 |
INALTIME | 1185 mm |
INALTIME SA | 835 mm |
LATIME | 750 mm |
LUNGIME | 2085 mm |
GENERAL | |
AN DE FABRICATIE | 2025 |
CULORI | Metallic Matte Graphenesteel Gray |
INMATRICULABIL | da |
TIP MOTOCICLETA | Super Sport |
MECANICA | |
ANVELOPA FATA | 120/70ZR17M/C (58W) |
ANVELOPA SPATE | 190/55ZR17M/C (75W) |
FRANA FATA | Brembo, 2 discuri semiflotante 330 mm, etriere Brembo M50 monobloc radial opuse |
FRANA SPATE | 1 disc 220 mm, etrier cu 1 piston |
SUSPENSIE FATA | furca inversă 43 mm Balance Free Front Fork cu camera compresie externă, reglabilă |
SUSPENSIE SPATE | Horizontal Back-Link, basculă, amortizor pe gaz BFRC Lite, reglabilă |
MOTOR | |
CAPACITATE | 998 cc |
COMBUSTIBIL | benzină |
CUTIE DE VITEZE | 6 trepte |
PUTERE | 201 CP |
RACIRE | lichid |
REZERVOR | 17 litri |
SISTEM DE PORNIRE | electric |
TRANSMISIE | lanț |
MOTOR | DOHC, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve |