Kawasaki Versys 1100 S 2025








- Model: Versys
Noul Versys 1100 S 2025 oferă confort de lungă durată, versatilitate pe orice tip de drum și mai multă putere datorită motorului cu 4 cilindri în linie – fie că explorezi peisajele rurale sau traversezi orașul. Singur sau cu un pasager, pregătește-te să-ți extinzi orizonturile cu soluții flexibile pentru bagaje și sisteme avansate de asistență pentru pilot. Urcă-te pe Versys 1100 S 2025 și setează-ți destinația: oriunde.
Motocicleta este dotată cu funcții avansate, printre care: sistem ABS, funcția Kawasaki Cornering Management (KCMF) pentru asistență în viraje, KIBS - sistem inteligent de frânare anti-blocare Kawasaki, moduri de putere, moduri integrate de pilotaj, ambreiaj Assist & Slipper, sistem de control al tracțiunii KTRC, injecție electronică de combustibil, indicator pentru condus economic, parbriz ajustabil, bord multifuncțional cu ecran color TFT, port USB-C, conectivitate pentru smartphone, mânere încălzite, iluminare LED completă, sistem de prindere pentru genți laterale, Quick Shifter Kawasaki îmbunătățit (KQS), scaune confortabile și o schemă grafică atrăgătoare.
Motor
- Tip motor: Răcit cu lichid, 4 timpi, cu 4 cilindri în linie
- Raport de compresie: 11.8:1
- Sistem de supape: DOHC, 16 supape
- Alezaj x cursă: 77,0 x 59,0 mm
- Capacitate cilindrică: 1099 cm³
- Sistem de alimentare: Injecție de combustibil: 38 mm x 4
- Lubrifiere: Lubrifiere forțată, baie de ulei
- Sistem de pornire: Electric
- Sistem de aprindere: Digital
Performanțe & Transmisie
- Putere maximă: 99,0 kW {135 CP} / 9.000 rpm
- Cuplu maxim: 112,0 N·m {11,4 kgf·m} / 7.600 rpm
- Emisii CO₂: 128 g/km
- Consum de combustibil: 5,6 l/100 km
- Emisii CO₂ (kit 85 kW): 128 g/km
- Consum de combustibil (kit 85 kW): 5,6 l/100 km
- Transmisie: 6 trepte, schimbare înapoi
- Ambreiaj: Umed, cu discuri multiple
- Raport de reducție primar: 1.528 (81/53)
- Raport treapta 1: 2.600 (39/15)
- Raport treapta 2: 1.950 (39/20)
- Raport treapta 3: 1.600 (24/15)
- Raport treapta 4: 1.389 (25/18)
- Raport treapta 5: 1.217 (28/23)
- Raport treapta 6: 1.069 (31/29)
- Transmisie finală: Lanț etanșat
- Raport de reducție finală: 2.800 (42/15)
Cadru & Dimensiuni
- Tip cadru: Aluminiu cu două tuburi
- Trail: 106 mm
- Cursă roată față: 150 mm
- Cursă roată spate: 152 mm
- Anvelopă față: 120/70 ZR17 M/C (58W)
- Anvelopă spate: 180/55 ZR17 M/C (73W)
- L x l x h: 2.270 x 950 x 1.490 mm (1.530 mm cu parbriz în poziție înaltă)
- Unghi de viraj stânga/dreapta: 34° / 34°
- Distanță între osii: 1.520 mm
- Gardă la sol: 150 mm
- Capacitate rezervor: 21,0 litri
- Înălțime șa: 840 mm
- Masă la plin: 257 kg
Frâne & Suspensie
- Frână față: Discuri duble semi-flotante
- Diametru frână față: Ø 310 mm
- Etrier față: Radial-mount, monobloc, cu 4 pistonașe opuse
- Frână spate: Disc unic
- Diametru frână spate: Ø 260 mm
- Etrier spate: Cu un singur piston
- Suspensie față: Furcă inversată cu reglare a amortizării la revenire și reglare a preîncărcării arcului
- Diametru suspensie față: Ø 43 mm
- Suspensie spate: Amortizor orizontal Back-link, cu gaz comprimat, amortizare la revenire și reglare la distanță a preîncărcării arcului
DIMENSIUNI | |
GARDA LA SOL | 150 mm |
GREUTATE | 257 kg |
INALTIME | 1400 mm |
INALTIME SA | 840 mm |
LATIME | 895 mm |
LUNGIME | 2270 mm |
GENERAL | |
AN DE FABRICATIE | 2025 |
CULORI | Metallic Graphite Gray / Metallic Diablo Black Pearl Robotic White / Metallic Diablo Black |
INMATRICULABIL | Da |
TIP MOTOCICLETA | Sport Touring |
MECANICA | |
ANVELOPA FATA | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
ANVELOPA SPATE | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
FRANA FATA | 2 discuri de 310 mm, semiflotante, ventilate, etriere monobloc cu 4 pistoane |
FRANA SPATE | 1 disc tip petală de 250 mm, etrier cu 1 piston |
SUSPENSIE FATA | furca inversă 43 mm, reglabilă |
SUSPENSIE SPATE | Horizontal Back-Link, basculă, amortizor pe gaz, reglabilă |
MOTOR | |
CAPACITATE | 1099 cc |
COMBUSTIBIL | benzină |
CUTIE DE VITEZE | 6 trepte |
PUTERE | 135 CP |
RACIRE | lichid |
REZERVOR | 21 litri |
SISTEM DE PORNIRE | electric |
TRANSMISIE | lanț |
MOTOR | 4 cilindri, 4 timpi, 16 valve, DOHC |